Wednesday 14 May 2014

#PrayForTheBest

Cuti ari Wesak semalam, aku n family tak kemana2 pon. Malas nak berjalan sebenarnya. Tapi my hubby keep ajak g jalan2. Again, aku pura2 sebuk. Dengan rumah bersepah, so cam malas nak kuar. Lepas lap dapur, aku masak asparagus & garlic & ikan masak kicap dengan gochujang. Lately, aku sangat kerap guna gochujang dalam masakan aku sebab nak habeskan stok. Lepas ni, aku nak beli bekas kecik jela. Baru sedap. Itupun Yamin tak dapat terima sebab kononnya pedas. Si kecik tu memang sesuai dok London, sikit pedas pon tak tahan. Padahal mamanya giler pedas. Huhu…

After lunch, hubby tanye petang taknak kemana ke? Yup… aku ingat janji nak bawak Yamin g main layang2. So, kitaorang bergerak ke Taman Layang-Layang kat Kepong lepas solat asar. Sampai sana da kol 5.45pm. Orang da ramai n kami pon mula la menerbangkan layang2 yang kecik tuh. Malangnya, angin tak berapa ada… n yang ada dibahagian tengah taman, da di conquer oleh orang lain. Huhu… last2 Yamin tak dapat la main. Sian giler! Untuk pujuk dia, bawak makan KFC. Dia makan agak banyak dari biasa. Pastu, kitaorang pun balik.






And balik, aku mendapat tahu Mr. P da datang L sedih & kecewa…. Sebab ini adalah masalah yang aku tak boleh selesaikan sendiri. No komen L bye… T_T #PrayForTheBest.


No comments:

Post a Comment