Tuesday 29 April 2014

New Workstation

Last week Thursday, aku berpindah ke meja baru kat opis. Role aku pon da laen. Malangnya, keje sekarang ‘sangat’ sebuk sampai aku ada masa yang banyak untuk rasa nak tido. Huhu… macam nak bagitau bos aku yang aku nak keje lain, boleh?

N the most tragic thing is that, meja baru dekat dengan toilet, pantry & Photostat machine! Super tragic I tell you. So, I’m not moving la kot. Huhu… have to be careful with what I eat la nampaknya. If not, I’ll getting fatter.

For the rest of 3 days, cuma ada few job je aku kene buat. Hampir ‘mati’ kelemasan je. But if I tell my bos, mesti dia kata aku cuma buat keje tuh tak sampai seminggu lagi. Mengharap esok adalah lebih busy dari biasa… sigh! Terase cuma pada tang month end closing. So arini confirm aku kene balik lambat la kan? Tidak ngape… haha…

Pagi tadi aku terpacak kat opis kol 6.45am, sangat la bersemangat kan?

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment