Monday 31 March 2014

Today Update!

Yup, can I say it’s a busy week last week until yesterday? Another month ended and I have to chase for revenues. Surat khabar pon tak sempat nak baca, hokey?? Yang penting, semalam aku dapat surat on extension of my contract dari my agent. Kelakarnya sebab semua orang kat sini btol2 ingat yang today is my last day & aku dapat farewell gift plus few farewell lunch invitation. Aku malas la nak kecoh sebab benda tak final lagi kan?

Yang lebih2 lebih kelakar bila one of colleague cakap kat my LBU Manager suruh extend my contract. Sangat la tak logic. Terkejut la that manager sebab dia da bagitau yg contract aku da sambung. Anyhow, verbal confirmation tuh not valid la kan? Dia pon ajar camtu maaa…haha… lawak giler.

Okay, ape yang menarik kebelakangan ni? Erm… idop cam biasa. Aku da fall in love ngan Beyond the Clouds, one of KBS World dramas (slot Mon-Tue). OST drama tuh sangat meruntun perasaan… especially watak SeRo/EunSu & YeongWon bertemu, aduhai sangat2 sweet & touching. Best sangat laa…eii… best…sangat keterujaan. N since My Love From the Star dah habes, aku menunggu 3 Days. Lakonan Micky Yoochun yang chomel. Tapi tak sure sape watak heroin nyer…

Inspiring Generation pun tak lama lagi abes. Lepas tuh, drama yang seterusnya maybe aku tak layan sangat sebab pelakonnyer kureng mahsyuk. Tak tau la kan… tengok jalan citer. N semalam aku terlupa nak tengok 1st episode God Gift : 14 Days. Lakonan Lee Bo Young. Seakan sedih & lazat. Waaa…. Sebaik ada PVR.

Less than 2 weeks, my hubby’s birthday yang ke 33. This year, aku takde plan nak celebrate katne lagi, maybe nak jalan2. Teringin bawak dia & Yamin g makan kat Sushi King – new experience untuk Yamin. Mesti dia suka tengok makanan berpusing2. Hihi… Pasal hadiah, aku ada terpikir idea, tapi kurang menarik. Huhu… sehingga aku decided ape nak beli, aku takkan menghebohkannya. Hihi…

Oh ye, Yamin yang chomel pandai membodek aku sekarang. Teka la dia cakap ape?

‘Baiklah Mama yang manissss…’

Chomel kan anak aku? J

 

No comments:

Post a Comment