Tuesday 11 March 2014


Da berapa hari ni rase badan tak sehat. Asek terbatuk2. Kebun dekat ngan umah aku terbakar, asap memang banyak esp time malam. Rase dada penuh ngan asap. Badan aku lak rase sakit2. Malam tadi susah nak tido sebab rase cam sengal2 sampai ke tulang. Mintak hubby tolong urut, tapi sekejap je sebab dia pun ngantok. Baru balik dari JB.

Petang ni plan nak mintak mak urut satu badan. Confirm sakit2. Huhu… harus lah bersedia.

Next week Selasa birthday Yamin yang ke-4. Da besar dah anak mama… takde plan lagi nak sambut kat mana sebab that day aku tak apply cuti. Dengan kontrak yang berbaki tak sampai 3 minggu ni, kena la tunjuk teladan yang baik. Kalau btol da takde rezeki kat sini, haruslah meninggalkan nama baik. Itu penting!

MH370 dah masuk hari ke-5 hari ni tapi masih takde perkembangan yang mengembirakan. Yang ada cumalah semakin banyak persoalan. Time2 ni, semua orang nak cari salah orang lain. Aku pun tak paham. Teringat dulu aku belajar kat satu kursus. Kalau nak cari punca masalah, kena tanya ‘7 Why’. Tapi biasanya jawapan ada kat Why yang pertama. Oh… sangat meletihkan…

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment