Wednesday 19 November 2014

Happy 6th Years Wedding Anniversary

Oh ye, after few post yang menyakitkan hati pasal preparation of our 6th years anniversary akhirnya kami keluar celebrate gak. Yup, aku rase sejak awal kenal sampai sekrang, kitaorang communicate lebih baik melalui messages & blog compare to face to face communication. Pelik tapi benar, kan? Tapi itu la hakikatnya.

My hubby balik agak lewat last Friday, then bila balik, dia bgtau esoknya kitaorang akan keluar & celebrate. Cheh…. After all the hardship kan? Ahaks… xpela, layan jela. Tapi belum confirm lagi nak g mana. As always memang last minutes nyer planning. Satu lagi aku lupa nak update yang aku akan g dinner tuh. Oleh kerana aku malas nak spend banyak duit just because one night, aku pinjam baju sorang kawan anak sedara aku. Dia tentera darat. And da janji nak amik area Setiawangsa Sabtu tu. Camne pun, kitaorang akan g celebrate kat KL.

Then we all g Berjaya Times Square. My hubby kata nak beli baju JC. Pasukan mana, aku pun tak sure. Oleh kerana jammed, and kitaorang da sangat lapar, berhenti makan kat Sopoong Korean Restaurant – yang ni aku akan tulis review later. Lepas makan, baru lah kitaorang nyopping. Best gak Times Square ni. Ada kot 3 tahun kitaorang tak g. Da banyak berubah & banyak kedai. Cuma masalahnya tak bawak banyak duit je. Kalau tak… selamat la kan?

Aku pun beli baju T-shirt jalan2 & tudung corak – haha.. first time aku beli tudung camtu. Pecah rekod hokey?! My hubby beli 3 pasang baju kerja & duit lebih dia kata nak beli baju online je.

Then g beli hadiah aku plak. As promise, memang aku nak beli jewelry this year. Sejak kawin, memang tak penah dapat jewelry as a gift. Yang tragis bajet my hubby pun tak banyak, Cuma RM 500 je. Beli cincin kat Wah Chan yang berharga RM 488. Layan jela. Doakan je rezeki hubby aku lebih murah tahun2 akan datang. Takpun takyah bersusah payah, beli je sendiri, ahaks!




Balik tu, singgah rumah my sister untuk amik baju tentera darat tersebut. Malangnya baju tuh takde aksesori. Aku paham baju2 camtu tertakluk pada certain akta. Mana boleh sebarang pakai. Last2 aku singgah Tesco Bukit Tinggi, Klang utk beli ape2 yang patut. So baju dinner aku sangat special. Ada star dari Pandu Puteri, logo kat topi dari PRS. Ahahaha… Lantak la kan? Aku nak amik door gift je. No one to impress pun.

Dinner kat Nyonya Kitchen Bukit Tinggi. Da renovate da restaurant tuh, Nampak elegan sikit. As always, order deep fried sotong & taugeh ikan masin. Ada budak kecik pegang2 Yamin. Bila tengok, dia pun cam Yamin. The only kid in the family. Harap bertambahlah bilangan keluarga kami tahun depan.

Happy 6th Anniversary Hubby. Kalau perangai baik, sampai ke Syurga la kita sama. Huhu… mendalam kan? :-P



No comments:

Post a Comment