Friday 24 April 2015

Post 24 April 2015

Super busy minggu ni. Which is GOOD! Tetibe je da ari Jumaat, bagus kan?
Well, sangat tak sabar nak tunggu gaji 30hb ni. Dah super kering ni. Tak tertahan lagi. Da tak tau nak cakap kat sape da. Huhu… sedih pun ada ni.

BTW, ape yang menarik idop aku cam biasa balik. Takde yang best pun. Lepas2 ni cam biasa move on dengan my life & they way I want it. Oh ye… lately aku rase aku keje untuk orang lain, bukan utk diri sendiri. Gaji aku semua g kat Yamin & orang2 lain. Utang… hmmm… yang menikmati sendiri memang tak banyak. Yes, idop sangat mengelirukan.

Tahun ni teringin nak g konsert BigBang again… and BTS tapi sekarang semuanya impossible sebab camne pun, rase nak menyimpan duit tuh lebih tinggi dari yang lain. Simpanan takde L sedih kan?

Sangat teringin jadi cam perempuan lain. Dapat beli baju, kasut, handbag… hmmm… umur2 camni patutnya husband yang bayar. Ai… bila la husband aku nak kaya ni? Huhu…


Takde pape yang menarik nak dikongsikan bulan ni. Dah nak tutup bulan. Happy sebab keje ni agak sebuk so aku tak perlu pikir politik kotor dalam opis ni. Hoho… no friends at work bebeh!

No comments:

Post a Comment