Tuesday 14 April 2015

14th Apr - The Good & The Bad

Minggu ni aku mengalami stress yang tak berpatutan. Yup… since last week aku tak bercakap ngan old team aku. Bukan ape… takde benda nak dicakapkan. Lagipun ape2pun aku rase baik kita move on ngan keje je.

Hari isnin haritu, mood aku ok je pagi tu. Takde masalah. Maybe sebab aku da jumpa kawan lama hari ahad tuh time buat part time. Well, am having fun that day walau letih sikit. Tapi tetibe ada satu issue ni. Pasal PO. Hmm… issue nya sebab ada masalah ngan material code. Sebenarnya takla salah aku pun sbb yang salah orang yang create PR. Mcmana pun, orang interpret as orang yang create yang salah & obviously itu aku. And the old staff yang akan aku ganti ni, cam xnak berhenti je. aku pun tak paham dia. N orang masih cari dia untuk reference. Obviously dia lagi banyak pengalaman dari aku tapi aku bukan taknak belajar. Kerja ni berdasarkan kes by kes. If you are not come to me, macamana aku nak resolve & learn. Btol x?

Hmmm… oleh kerana stress amat sangat, aku amik halfday semalam. Masalah lagi satu aku takde sape yang aku boleh citerkan kat opis ni on the masalah. Sebab semua pun aku tengok sebagai muka yang tak boleh dipercayai. Huhu… As always, aku call my sister je. Memang menangis sakan semalam.

Balik n aku rase sakit kepala. Took my pills & get some nap. Best!

Oh ye, semalam my husband’s birthday. Memula kan dia nak hadiah wallet, last2 dia mintak leather slippers dari Kickers. Harga nya tak la mahal sangat. Around RM 209.90. Layan je… aku beli kek dari Berry’s je tahun ni. Tahun depan boleh la plan beli Secret Recipe – premium cake. With full strawberries on top.

Last night for dinner, aku ajak dia gi restaurant Red Lobster @ Gamuda Walk. Hmmm… nothing fancy about the place. I’ll come back for the review later!


Today mood day ok sikit. So, keje jela… Tinggal berapa ari je ko kat sini. Am talking about that girl yang nak resign but yet macam taknak resign. Sabar! 

No comments:

Post a Comment